Missie en visie

Sinds 2004 is de Eskampen een Daltonschool. In schooljaar 2023-2024 werken we met een volledig gecertificeerd team.  Nieuwe leerkrachten volgen zo snel mogelijk een Daltoncursus.

Onze missie

Op de Eskampen willen we jóu zien. We willen samen met jou het beste in je naar boven halen.

Onze visie

Door samen met jou te reflecteren, leer je je talenten en uitdagingen kennen. Je leert eigenaar te zijn van je eigen leerproces en daar verantwoordelijkheid voor te nemen. Dit leer je door de vrijheid te krijgen om je eigen werk te plannen en om op je eigen (creatieve) wijze te werken aan het behalen van jouw doelen. Aan het eind van je basisschoolperiode heb je zelfvertrouwen gekregen en ben je sociaalvaardig geworden. Hiermee leg je een basis voor een leven lang leren.